Thursday, August 13, 2009

AGM PERMAS

Tjg Malim- Tahniah kepada barisan kepimpinan baru PERMAS yang selamat mengadakan AGM tadi. Halim Din difahamkan bahawa pemilihan kali ini lebih hangat kerana beberapa jawatan penting turut dipertandingkan. Difahamkan juga Bendahari MPP, Saudara Asree turut meluangkan masa untuk bersama-sama di dalam AGM ini.

Namun begitu, kedatangan Asree ini telah menimbulkan keraguan banyak pihak kerana beliau tidak berada di kawasan Konvokesyen. Pada masa yang sama, di kawasan konvokesyen, forum perdana sedang berlangsung. Menurut seorang jurucakap Pro Kualiti mengatakan kedatangan Asree ke AGM PERMAS adalah atas dasar beliau sebagai ahli PERMAS. Jadi tidak ada isu tertentu seperti yang cuba dikaitkan pihak tertentu yang mempersoalkannya.

Selain itu pemilihan kali ini tidak memeranjatkan kerana beberapa calon yang dijangka menang, memenangi kerusi YDP, TYDP dan NYDP. Ketiga-tiga pemenang kerusi ini memang dijangka menang dan beberapa muka baru di dalam kepimpinan baru ini. Sememangnya kemenangan YDP,TYDP dan NYDP ini telah menunjukkan bahawa PERMAS akan menjadi lebih maju dan berjaya kerana ketiga-tiga YDP.TYDP dan NYDP dikatakan mempunyai kekuatan untuk meningkatkan lagi status PERMAS sebagai kelab elit di UPSI. Sekalung tahniah kepada pemenang dan kepada yang kalah jangan berputus asa. Bukan jawatan yang menentukan tetapi apa yang kita beri dan sumbangkan kepada persatuan.

Halim Din: Tunggu mesyuarat agung PPI pula...Upsi-Insider akan menyiarkan maklumat lengkap YDP,TYDP,NYDP serta barisan kepimpinan PERMAS nanti selepas disiarkan secara rasmi di blog PERMAS.

No comments:

Post a Comment